Закарпатський академічний обласний театр ім. братів Шерегіїв ще кілька років тому сприймався як камерний регіональний осередок, а сьогодні — це платформа для сучасної драматургії, місце театральних експериментів і активний учасник міжнародного культурного діалогу. Значною мірою ці зміни пов’язані з баченням його директора-художнього керівника Рудольфа Дзуринця.
У першій частині нашої розмови в серії «Нахіба театр під час війни» – про шлях від актора до керівника, про виклики, з якими довелося зіштовхнутися, та про те, як театр на Закарпатті став відкритим до нових ідей, сучасних авторів і міжнародного співробітництва.
Розмова відбулася в рамках Міжнародного театрального фестивалю «Драма сьогодення». Закарпатський театр на кордоні – поєднання регіональної специфіки із загальноукраїнським контекстом.